Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Χειμωνιάζει;; Εγώ θα σου θυμίσω λίγο την καλοκαιρινή Σίφνο! Φωτογραφικό αφιέρωμα στην Σίφνο!

Άρχισα λίγο να κρυώνω.. Και εκεί που άρχισα να κρυώνω, άρχισα λίγο να μελαγχολώ σκεπτόμενη πως μπαίνει δυναμικά ο χειμώνας. Και εκεί που άρχισα να μελαγχολώ, είπα να φτιάξω τη διάθεση μου και να χαζέψω τις φωτογραφίες από το καλοκαίρι..

Και εκεί που χάζευα τις φωτογραφίες, συνειδητοποίησα πως δεν έχω κάνει θεματάκι-αρθράκι για την Σίφνο! Μα είναι δυνατόν;;

Προς στιγμή προβληματίζομαι.. Καλά εδώ χειμωνιάζει και εγώ θα γράψω για το καλοκαίρι;;

Ο προβληματισμός ξεπεράστηκε εύκολα.. Πολύ κλισέ αυτές οι σκέψεις.. Αξίζει να πάρεις μια γεύση από την καλοκαιρινή Σίφνο και ας έχει και χιόνι!!

Έχεις Σιφνάρει ποτέ; Αν έχεις, είναι πιθανό να ανήκεις σε αυτούς που αποκαλούν την Σίφνο, Σιφνάρα!

Η Σίφνος είναι πληθωρική, όμορφη, γραφική, νόστιμη και διασκεδαστική!

Θα περάσεις όμορφα στη Σίφνο. Θα κολυμπήσεις σε όμορφα νερά και γραφικές παραλίες, αν και δεν φημίζεται πολύ για αυτές. Θα περπατήσεις στο γραφικό κάστρο και θα χαθείς στα σοκάκια του. Θα γευθείς πολλές νοστιμιές. Είναι το νησί του Τσελεμεντέ γαρ.

Θα ξεχυθείς στην κοσμοπολίτικη χώρα, στην Απολλωνία. Θα βγεις, θα απολαύσεις υπέροχα κοκτέιλς, θα χορέψεις μέχρι το πρωί. Με λίγα λόγια θα διασκεδάσεις!

Σταματάω τα λόγια και θα σε αφήσω να Σιφνάρεις μέσα από τον φτωχό φακό του κινητού μου..

Χρυσοποηγή













Αρτεμώνας





Παραλία Γλυφό









Κάστρο






















  • Θα φας νόστιμα κρεατικά στον Άγγελο στον Αρτεμώνα
  • Μην παραλείψεις να φας μεζεδάκια στου Δρακάκη
  • Θα γευθείς νόστιμα γλυκά στο κίτρινο ποδήλατο
  • Θα πιες ωραίο κοκτέιλ στην ταράτσα του GAD
  • Θα πιεις δεύτερο ποτάκι στο Μπότζι και θα ακούσεις και ωραία μουσική
  • Θα καταλήξεις εκεί που καταλήγει όλο το νησί για χορό μέχρι το πρωί, στο περίφημο αφτεράδικο Grado (να πας ακομπλεξάριστος)


Αφιερώνω αυτό το αρθράκι στο όλοτρελο Κλελάκι μου.. Και εγώ δεν πάω πίσω, γι'αυτό τα βρίσκουμε!!





Μην ξεχνάς, τι έμεινε για καλοκαίρι; Μόνο 7 μήνες!!

Σε φιλώ,
Πανωραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου